reklama

Nový Svet

Záblesk v okamihu. Nad horizontom vychádzajú hviezdy. Svetlá, ktoré sa stretli s mojím pohľadom. Cítim to. Oči sú zaliaté novými farbami. Obloha ma svoje vlastné tempo a nové znamenia. Plaví sa ľahko - všetko plynie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vietor zrýchľuje a vlajka veje. Stretávam sa s osudom a Vítam nové možnosti. Kráčam s prúdom. Rieka, ktorú nasledujem mi dovoľuje prebúdzať to, čo je už dávno vo mne. Moje kroky sú jedinečné a stopy, ktoré sú za mnou, ukazujú, že mám vlastnú cestu. Nechávam sa unášať a dôverujem. Emócie, ktoré cítim, sú tak voľné a nabité energiou v pohybe. Akoby sa moje telo vznášalo a nohy sa nedotýkali Zeme. Všetko plynie a prebieha súčasne.

Vidím zrkadlo. Splývam s jeho strieborným odrazom. Je v ňom plameň, ktorý horí a mení podobu. Moje vnútro reaguje, spája sa. Vídim v ňom všetko a všetkých. Sú v ňom nové križovatky ciest. Vidím ľudí, ktorí sa vydávajú vlastným smerom. Cítiť nadšenie, očakávania, radosť a nové dobrodružstvá. Myšlienky zachytené a zladené hlboko v každom sa prejavujú. Sny a Túžby každého sú splniteľné. Vídim v ňom vlnu. Je na nej papierová loďka. Sleduje ma. Blíži sa a dotýka hviezd. Ocitla sa pri mne, čaká kedy nastúpim, volá ma. Sú na nej nápisy, ktoré rezonujú a majú novú podobu. Vznášam sa na loďke, zrkadlo ma nasleduje, dívame sa na seba. Úsmievam sa a verím. V ruke mám papier a pero. Má energiu, ktorá sa nedá zničiť ani vytvoriť. Píšem o stretnutí so sebou samým. Svet reaguje a bliká. Útesy podo mnou zrážané vlnou na ktorej sa plavím oslobodzujú sochy. Môžu sa hýbať, su slobodné. Dívajú sa na mňa, chápu a mávajú. Siete, ktoré zachytávali, vytvárajú nové vlákna - nekonečno. Je to prepojenosť. Na mojom tele sa objavujú kvapky, stekajú a usádzajú sa na dne loďky. Hladina stúpa. Z neviditeľných mrakov začína pršat. Predo mnou sa objavila dúha. Na jej vrchole vyhráva klavirista, farby sa menia podľa melódie. Vznášam sa vo vzduchu, sledujem ho. Je ponorený do seba. Tóny z jeho rúk vyliezajú a zchádzajú po oboch stránach dúhy.Nastalo ticho, dal im priestor - voľnosť. Smerujú ku mne a ponárajú sa do vody, ktorá ma obklopuje. Otáča hlavu smerom ku mne, díva sa. Naše pohľady sa stretli. Vstáva zo stoličky, vyťahuje dáždnik, rozprestiera ho. Vznáša sa. Je výškou pri mne. Na jeho chrbte je napísal a symbol: "Nasleduj svoje Sny." Stráca sa v diaľke. Ponáram sa pomaly pod hladinu. Oči mám otvorené nado mnou vidím zrkadlo je v ňom osvietené mesto. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Obloha sa zatiahla. Sedím pred zrkadlom. Držím v ruke dopis, v ktorom su symboly Lásky a Snov. 
Vstávam,papier na ktorom je dopis mení podobu. Loďka dotknutá hladiny rieky vytvorila kruhy, smeruje k novému.

Držím vlajku,jej odkaz veje,

Ja Som tu.

.."Som vždy na ceste, otváram oči a nad horizontom vychádzajú hviezdy.."

Nový Život. Nové Dobrodružstvá. Nové Túžby. 

Želaj si to, stále a vždy.


#Sny #Túžby #Hojnosť # Slobda #Láska # Manifestovanie # VšetkoJeHotové #Oceňujem #Ďakujem


 

Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  3x

☂ 𝕀𝕄𝔸𝔾𝕀ℕ𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ ✧ 𝔸ℝ𝕋 ℙℝ𝕆𝕁𝔼ℂ𝕋 ✧ ℂ𝕆ℕ𝕊ℂ𝕀𝕆𝕌𝕊ℕ𝔼𝕊𝕊 ☂ Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu