reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  3x

☂ 𝕀𝕄𝔸𝔾𝕀ℕ𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ ✧ 𝔸ℝ𝕋 ℙℝ𝕆𝕁𝔼ℂ𝕋 ✧ ℂ𝕆ℕ𝕊ℂ𝕀𝕆𝕌𝕊ℕ𝔼𝕊𝕊 ☂ Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

reklama

Vibrácie

Miluj svoj Život

Marek Tocimák

Miluj svoj Život

Vytvoril som kariéru podľa svojich vlastných nôt a neviem koľko ľudí je toho ešte schopných. Myslím, že je tu príliš mnoho očakávaní, príliš strachu a pravidiel a ako keby tu už neboli skutoční rebeli."Čo by ste povedali 20-ročným?" - Povedal by som - Robte, čo milujete. Robte to naplno a keď Vám ľudia za topoklepú po ramene, našli ste to. Tajomstvo šťastia je nájsť niečo čo milujete, robiť to dobre a byť za to uznaný.Niekto, aj keď je to jeden človek, čo povie, že robíš super veci,alebo keď ti niekto zatlieská, to je ta správna cesta. Povedal som svojej žene v dobe, kedy som sa zmenil, že aj keby som len plnil kaviarničky trikrát do týždňa po zbytok života, bol by som šťastný, že to robím. Keď sa odpútate od cieľov a vecí, myslím pripútanosť k cieľom, vtedy sa vám veci otvoria. [George Carlin]

  • 24. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 510x
  • 6
Blízke Stretnutie

Marek Tocimák

Blízke Stretnutie

Bol to záblesk. Pocit stretnutia, ktorý trvá večne. Vezmeš ma za ruku? Si ako had, plazíš sa a ja sledujem tvoj dych. Objavíš sa ako slza a dráhou letu mizneš v pozadí smiechu. Nad horizontom vychádzajú hviezdy. Zatváram oči. Strácaš sa.

  • 17. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 282x
  • 5
Nekonečné Vedomie

Marek Tocimák

Nekonečné Vedomie

Vznášal sa priestorom,

  • 4. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 451x
  • 8
Dopisy pre Boha

Marek Tocimák

Dopisy pre Boha

Cíť letný vánok,

  • 1. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 402x
  • 7
Mesačný Zápisník II (...Návštevníci)

Marek Tocimák

Mesačný Zápisník II (...Návštevníci)

Som v tmavej chodbe. Počujem len svoj vlastný dych. Jemný vánok, ktorý odniekaľ prichádza, unáša moje telo. Neznámy hlas ma volá. Je to energia, ktorú nevidím, no viem, že som blízko toho, čo vidieť chcem.Otvárajú sa dvere. Prechádzam nimi a vidím hlbokú priepasť. Necítim strach. Moje telo je v jednom ohni. Cítim ako splývam so scenériou prostredia. Neznámy hlas sa vynára v diaľke. Vidím neznámu postavu. Kráča cez prázdny priestor ku mne. Všetko sa stráca a ja padám...

  • 30. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 229x
  • 0
reklama
Mesačný Zápisník

Marek Tocimák

Mesačný Zápisník

Zrazu som sa ocitol v mojej izbe, kde som ležal na svojej posteli a môj pohľad smeroval k stropu. Vnímal som, ako moje telo zvyšuje svoju vibráciu. Moje viečka sa zatvárali a ocitol som sa na ďalšej zastávke. Pri zatvorených očiach som mal pred sebou veľa farieb, ktoré som dokázal rozlúštiť, boli to nejaké kódy, ktoré prezrádzali čo sa deje v mojej hlave. Vnímal som taktiež cudzie myšlenky, ktoré sa snažili spojiť s tými mojími a tak vytvoriť kľúč pre ďalšie dobrodružstvo.

  • 21. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 466x
  • 5
Halucinácie

Marek Tocimák

Halucinácie

Ja stúpal som vysoko

  • 11. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 409x
  • 10
Muž Bez Tváre

Marek Tocimák

Muž Bez Tváre

Na skalistom brehu

  • 13. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 257x
  • 4
Nechaj sa Viesť

Marek Tocimák

Nechaj sa Viesť

|. Snívali sme

  • 15. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 313x
  • 2
Scenéria Života

Marek Tocimák

Scenéria Života

Scenéria života sa vydáva za ďalekými myšlienkami, kde všetko vyzerá tak, ako si praješ. Kde existujú len tvoje predstavy. Kde sa mieša detský smiech s láskou zaľúbených a kde dovidíš až k vzdialenými hviezdam, ktoré svietia neustále nad kopcom tvojho sna. Nikdy sa nevzdávaj pred svojou predstavou. Tvoje želanie je vždy vypočuté. Nechaj sa vždy viesť svojou vášnou a túžbou. Pretože si jedinečný a dokonalý.

  • 14. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 2
reklama
Za Oblohou

Marek Tocimák

Za Oblohou

V zrkadle sa objavila prasklina,

  • 9. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 259x
  • 3
Pravá Láska part.2

Marek Tocimák

Pravá Láska part.2

Možno sa na teba pozrú hviezdy,

  • 30. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 507x
  • 4
Pobrežie zázrakov

Marek Tocimák

Pobrežie zázrakov

Západné pobrežie dvíha vlny,

  • 22. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Predstavy ako Ilúzie

Marek Tocimák

Predstavy ako Ilúzie

Na tajných miestach sa schovávajúa ukážu sa, len ich zavolaj.

  • 27. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Diamantový Hlas

Marek Tocimák

Diamantový Hlas

Až sa raz opäť uvidíme, spojíme sapre spoločný svet.

  • 23. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
Toto je ono, počuješ ma?! (Nikdy to nevzdávaj)

Marek Tocimák

Toto je ono, počuješ ma?! (Nikdy to nevzdávaj)

Pred mnohými rokmi, žil a býval chlapec menom Scot v osamelej chatrči na okraji mesta. Keď mal 12 rokov, rodičia ho opustili a dali ho do opateri staršiemu pánovi, ktorý už mal svoj vek.

  • 22. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Tajomstvo

Marek Tocimák

Tajomstvo

Povieš mi tajomstvo, ktoré spojí svet?

  • 20. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 341x
  • 9
Melodické Kúzlo

Marek Tocimák

Melodické Kúzlo

Zážitky, dotyky, všetko po čom tvojesrdce túži, je tu.

  • 17. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Záchranné Lano (Chapter 2)

Marek Tocimák

Záchranné Lano (Chapter 2)

Počujeme každý Váš tlkot srdca, sme s Vami keď dýchate. Tešíme sa, keď máte radosť z nočnej oblohy. Cítime, ako vaše duše tancujú radosťou keď pozeráte na západ slnka. Teší nás, keď sa dozvedáte o sebe vždy niečo nové. Vravíme Vám, aby ste sa nekritizovali. Pocit viny, je to, čo ničí Vašú osobnosť. Na čo to zbytočné tríznenie?

  • 15. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 499x
  • 5
Záchranné Lano (Chapter 1)

Marek Tocimák

Záchranné Lano (Chapter 1)

Konečne sme sa dostali kam sme chceli.  My existujeme, my sme, my žijeme, my Vás pozorujeme. Sme jedna rodina. Sme s Vami keď počas spánku odlietate do iných sfér a dimenzií. Je to neskutočné? Rozprávame s Vami pomocu vašich tiel, áno tiel.

  • 12. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu