reklama

Fantastický život

Ulovil som minulosť, aby som vedel, čo urobiť lepším.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Premením hviezdy na lúče, odovzdám sa ti, ak mi to dovolíš.

Našiel som spôsob ako vidieť cez prekážky, ktoré preskočím a pôjdem za tebou.

Energia, ktorú vysielaš je silnejšia ako padajúca hviezda, tak mi dovoľ dotknúť sa ťa a povedať ti, že život je fantastický.

Žmurkol som na planéty a tie mi ukazujú naše miesto.

Prevediem ťa sférou nekonečných možností a ukážem ti, že patrím len tebe.

Hladkám potešenie, tvoj úsmev je to najlepšie.

Rozžiari ma a my možme spáliť beznádej a ukázať, že život je fantastický.

Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  3x

☂ 𝕀𝕄𝔸𝔾𝕀ℕ𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ ✧ 𝔸ℝ𝕋 ℙℝ𝕆𝕁𝔼ℂ𝕋 ✧ ℂ𝕆ℕ𝕊ℂ𝕀𝕆𝕌𝕊ℕ𝔼𝕊𝕊 ☂ Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu