reklama

Zachytili sme Signál (Prepínam, akcia dokončená)

V pozadí vidím tvoj plač,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

čo sa deje?
Vidíš svoje srdce za živa zlomené?
Nestrácaj čo v sebe máš.
Existuje svetlo, ktoré túto miestnosť
dokáže osvetliť a ukázať ti ten kút,
v ktorom si.
Tento scenár je už známy,
prečo sa opakuje?
Prepíš ho, dvihni sa a ukáž všetkým,
čo v tebe je.
Nepraješ si to?
Dovoľ mi k tebe prehovoriť...

Si úžasna bytosť, ktorá dokáže
urobiť zo života nebo, ale aj peklo.
Je to ako sen.
Čo si vybereš?
Predstav si, že si plameň, ktorý je
ukrytý hlboko v tebe a nikdy neprestane
horieť.
Cítiš to teplo?
Podám ti záchranne lano vždy,
počuješ ma?
Si na ceste sebaspoznávania,
ale existuješ len ty.
Tvoj vonkajší svet je ilúzia,
projekcia tvojo vnútra.
Zmeň seba a uvidíš to vonku.
Počuješ ma?
Si na ceste,ktorú riadi tvoje srdce,
je ako zvon a keď budeš načúvať,
zavedie ťa na miesta a budeš mať a robiť to,
čo len chceš.

V pozadí som videl svoj plač,
bolo to potrebné?
Videl som svoje srdce za živa zlomené.
Našiel som to, čo v sebe mám.
Som svetlo,ktoré osvetlí každú miestnosť
a ukáže, že kút neexistuje.
Tento scenár je tak fantastický,
ostane to takto naveky.
Vonku počuť radosť a smiech,
stromy sa kolíšu a lúky su plné života.
Mesta plné ľudí, veselých a krásnych.

Výprava sa nekončí,
my práve začíname.
Ja som tu.

Želaj si to, stále a vždy.

Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  8x

𓂀 Snívam svoje knihy a píšem svoje Sny 𓂀 Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu