reklama

Hviezdna Brána

Na záhrade sa vznáša tvoja neha,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

nikdy sa nedotkneš zeme,
ako to robíš?
Si farebná...
Nad kopcom sa zjaví tvoj tieň,
môžem sa ponoriť a ochutnať
pocit bezpečia?
Cítim vánok a ten ma unáša.
Moje oči sú plné farieb,
dotýkam sa ťa srdcom,
Si farebná...
Tvoj odraz sa vznáša,
to miesto je tak tiché
a bezpečné.
Si na mňa pripravená?
Kvapky ťa priviedli,
och bože,
Pri pohľade na teba,
som ostal v tichu...
Moje kroky sa zastavili.
Zatváram oči...
Nechať to plynúť,
som unesený.
Nad kopcom sa objavili hviezdy,
uvidím ťa ešte?
Nad horizonom sa ukazuje svetlo,
utekám...

Želaj si to, stále a vždy.

Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  8x

𓂀 Snívam svoje knihy a píšem svoje Sny 𓂀 Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu