reklama

Dobrodružstvo 51 (XX) Život.

Vstal som úplne spotený. V ustách som mal sucho ako v tej najhorucejšej púšti. Keď tak pozerám na hodinky, ukazujú 2:15. Zase to bol len sen. Nič z toho sa nestalo, ale bolo to tak živé a skutočné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ako som sa zobudil z toho sna, nemohol som už zaspať. Vstal som z postele a namieril si to do kuchyne aby som sa napil. Keď som sa vracal z kuchyne do izby, videl som ako v mojej izbe niečo svieti. Pomalými krokmi som po špičkách pristupoval k dverám. Potom som ale zastal a ostal nehybne stáť a v duchu som si hovoril – „Je to zase iba sen?“ Pár krát som sa z hlboka nadýchol, zatvoril oči a nabral odvahu. Keď som vošiel do izby, tak na písacom stole bolo moje pero. Ale bolo vo vzduchu a svietilo mnohými farbami. Pár krát som sa štipol do ruky. Pretrel som si oči rukami, či to, čo vidím je skutočné, alebo opäť moja fantázia v sne. „Čo sa to deje?“ – vravel som si v duchu. Začínal som mať mierne obavy. Pociťoval som strach, ale aj ma to zaujímalo. Keď som sa pozrel opäť na hodinky, ukazovali 1:41. „Ako je to možné?“ – neveril som tomu, čo vidím. „A dosť“! – Prístupil som k stolíku, zobral to pero do ruky a vtedy sa to všetko začalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viete, život to je ako kniha. Má kapitoly a v každej sa nájdete. Vy píšete svoj príbeh do riadkov. Udávate tempo podľa ktorého sa uberá Vaš život. Predstavte si, že prečítate prvú kapitolu. Ak ste prešli na druhú, tej prvej vravíte minulosť. Tú, ktorú čítate je prítomnosť a tie ktoré Vás čakajú, to je ako budúcnosť. Lenže Vaša kniha má toľko kapitól, toľko strán a toľko riadkov, koľko určíte. V každej kapitole môže byť Váš príbeh smutný. Potom sa ale niečo udeje a vy píšete kapitoly plné lásky. Plné šťastného a vyrovnaného života po ktorom ste tak túžili. A keď sa tak vracáte späť, je to vaša minulosť a vy ste teraz iní. Meníte sa. A je to tak dobre. Je to proces. Je to život. Váš život je zrkadlom toho, čo si vo svojej hĺbke myslíte o sebe. Ak píšete príbeh, v ktorom ste sa ocitli ako alkoholik, obeť alebo nešťastná figúrka, ktorá nemá rada život, myslím, že je to v poriadku. Pretože až si uvedomíte svoju podstatu. To ticho...Pochopíte, že nič z toho by sa nemohlo stať, keby ste to nechceli vy. A nič z toho, čo sa stalo by neurčilo Vášu ďalšiu kapitolu. Nie sme ceste učenia. Není sa čo učiť. Musíme sa len rozmätať kto skutočne sme, čo tu robíme a prečo sme tu prišli. A ak to zistíte, bude Vám jasné čo robiť, ako to robiť a prečo to robiť. Ako sa písalo v nejakej kapitole. Pravý učiteľ si je vedomí, že nie je o nič lepší od svojích žiakov. Vie len, že si viac pamätá. Spomínam si, ako sa v jednej kapitole písalo o mužovi, ktorý písal štástné vety. Boli to riadky života, ktorý nazýval LÁSKA. No v nejakom momente sa zmenilo veľa vecí. Jeho myšlienky nabrali tempo, ktorému pridával palivo on sám. Niekto by to nazval pád, ale nie. Je to v poriadku. Tento muž vyšiel v noci do parku, kde boli len nočné lampy. Sadol si na lavičku a uvedomil si, že nie je šťastný a že má chuť odísť. Ešte nedávno si uvedomoval sám seba ako niečo krásne. Teraz si uvedomil seba a vyjadril seba ako niečo, čo tu nemôže byť. Rozhodol sa odísť do inej dimenzie. Ako tomu vravíme „samovražda.“ Je na tom snáď niečo zlé – dobré? „ Nie, je to také, aké to je a to, ako to nazvete je už Vaša vec. Tento muž bol slobodný a mohol sa teda sám rozhodnúť ako ďalej bude jeho kapitola pokračovať. A ona pokračuje a píše sa ďalej. Smrť neexistuje. Sme nekonečné vedomia, ktoré prežívajú tento fyzický svet pomocou fyzické telo. Je to fyzická realita.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...Áno, presne takto to všetko začalo. To pero, ktoré viselo vo vzduchu som vlastne bol ja. Všetko, čo som napísal sa neskôr ukázalo ako skutočné. Nemyslím, že veci su reálne alebo nereálne. Sú tým, čím ich nazveme. Ak sa Vám zdá, že čas, ktorý sa pretočil do zadu nebol reálny, tak to už nechám na Vás. Odpovedzte si na to Vy, sami.
Odpovede na každú otázku máte v sebe.
Hľadajte a nájdete.

Želaj si to, stále a vždy.

Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  3x

☂ 𝕀𝕄𝔸𝔾𝕀ℕ𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ ✧ 𝔸ℝ𝕋 ℙℝ𝕆𝕁𝔼ℂ𝕋 ✧ ℂ𝕆ℕ𝕊ℂ𝕀𝕆𝕌𝕊ℕ𝔼𝕊𝕊 ☂ Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu