reklama

Priateľ

Ahoj priateľ,kto si?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Som vedomie.
To je tvoje meno?
Je to práva podstata, ktorá
vytvára to, čím som.
A môžem to získať aj ja?
Ty si to, čo som ja.
A ja som to, čo si ty.
A my sme všetko.
Takže to, čo mám ja,
máš aj ty.
Sme jednota.
A môžem tak žiariť a svietiť
ako ty?
Podaj mi ruku,
zavediem ťa domov.
Domov?
To je tvoja hviezda,
z ktorej si sa zrodil.
Tam si vedel, kto si a
čím doplňaš vesmír.
A prečo to už neviem?
Prečo sa cítim tak smutný
a sám?
To,prečo sa tak cítiš vyjadruje
to, čím si.
Pocity neklamú.
Zabudol si, kto si a čím si.
Ak sa rozpamätáš,
spomenieš si na všetko.
Ty si spomienka.
Spomienka?
Je to ako dar,ktorý si skryl
a niekto ti ho pomôže nájsť.
Je stále tu, len si zabudol,
kde si ho schoval.

Až prídem opäť, vyrozprávam ti príbeh, ktorý bude o Tebe.
A kedže ty si všetko, bude to pre všetkých.
Objavím sa, len si to želaj...
Stále a vždy...

Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  8x

𓂀 Snívam svoje knihy a píšem svoje Sny 𓂀 Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu