reklama

Apokalypsa (Minulé životy...)

Vytvorené z mesačných lúčov,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

sa moje telo stráca
v hlbokom mori.
Ponorený v priestore,
kde myseľ stráca plán.
Obloha plná hviezd
sa vzdiaľuje
mojmu pohľadu,
som minulý život.
Moje túžby,
sú skryté hlboko
v spomienkách.
Uložený na dne,
prechádzam snom,
odkrýva sa svetlo.
Tajomné postavy,
vynorené z piesku
vytvorili tieň
dávnych predkov.
Je to cesta,
za novým dobrodružstvom.
Niečo ma volá
mením farbu,
vibrácie lásky
sú znamenie.
Moj pohľad,
je zaliatý slnečnými
lúčmi.
Unášaný na nové miesta
je to len cyklus,
vlná,
ktorá sa vždý vráti.


Želaj si to, stále a vždy.

Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  3x

☂ 𝕀𝕄𝔸𝔾𝕀ℕ𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ ✧ 𝔸ℝ𝕋 ℙℝ𝕆𝕁𝔼ℂ𝕋 ✧ ℂ𝕆ℕ𝕊ℂ𝕀𝕆𝕌𝕊ℕ𝔼𝕊𝕊 ☂ Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu