reklama

Silueta

Videná ako maják. Jej tieň dopadol k mojím nohám. Vánok strácajúci sa v mojom náruči. Ponáram sa. Nasledujem vodopád v hlbokom oceáne. Môžem tu nechať svoje stopy? Vlní sa a stráca v priestore. Cíti sa slobodná. Odhodlaná vyzvať ohyby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Silueta
Silueta 

Vyslovila moje meno. Unesený ozvenou, ktorú vyslovila vytváram praskliny. Je to nová možnosť ako upriamiť pozornosť na nové veci. Tancuje a vytvára nové obrazy. Jej pohyb na nehybnom plátne rozprestrel tiene nekonečnosti.
Je ako obloha. Určuje smer s pocitom ľahkosti.Cestuje. Mení podobu a žiari . Jej znamenia pretvárajú osud.
Splývam s jej svetom a rozpúšťam príbeh o čase.

Usmieva sa.

Zatvára dvere a odchádza. Posledný dotyk má prebúdza. Môj pohľad ju zachytil na konci poľa. Bola ako slnečný lúč ktorý sa vynoril a naplnil moje oči až po okraj.

Zladila sa. Pocítila impulz. Rozvírila vlákna riek a sledovala ich smer. Smerovala po prúde. Zrkadlá na ktorých dopadlo svetlo nočných lámp vyniesla do výšky a prebudila život v spánku. Bol to dotyk, lom svetla v záblesku...

Keď snívam, tak cítim svoje srdce, že je nažive. Zastavila som sekundu, roztiahla ju na nekonečno a ponorila sa. Videná i sledujúca, akt tvorivosti po ktorej som vždy túžila. Roztiahla som krídla, letela oblohou a opäť vzlietla. Ležala na púšti tvárou k oblohe a unášala sa na piesku, ktoré ma doniesli k pláži. Dopísaný list vložený do fľaše púštam k vlnám s pocitom, že všetko je hotové...“

InOwn Dreams

 

Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  78
  •  | 
  • Páči sa:  8x

𓂀 Snívam svoje knihy a píšem svoje Sny 𓂀 Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu