reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Tocimák

Marek Tocimák

Bloger 
  • Počet článkov:  76
  •  | 
  • Páči sa:  3x

☂ 𝕀𝕄𝔸𝔾𝕀ℕ𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ ✧ 𝔸ℝ𝕋 ℙℝ𝕆𝕁𝔼ℂ𝕋 ✧ ℂ𝕆ℕ𝕊ℂ𝕀𝕆𝕌𝕊ℕ𝔼𝕊𝕊 ☂ Zoznam autorových rubrík:  1975-2025Sny & TúžbyVibrácieInOwn DreamsHviezdné Systémy2012 - 2022Starovekí AstronautiIlúziaNekonečnosťImpériumVoyagerSúkromnéNezaradené

reklama

InOwn Dreams

Spomienky na Budúcnosť

Marek Tocimák

Spomienky na Budúcnosť

Skrížené sily zabudli kým sú,

  • 8. feb
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 149x
  • 0
Úsvit Noci

Marek Tocimák

Úsvit Noci

Videl som to svetlo, ktoré malo rezať, až sa to stane. Bolestivý pohľad zmenil uhol dopadu a vytvoril nové fragmenty.

  • 3. mar 2022
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 93x
  • 0
Luna na Obzore

Marek Tocimák

Luna na Obzore

Na obežnej dráhe v priestore

  • 5. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 103x
  • 0
Alica z Krajiny Zázrakov

Marek Tocimák

Alica z Krajiny Zázrakov

Oprela sa o môj zrak a dáva mi možnosť si čokoľvek priať. Milióny svetov nad hlavou, aký je môj zmysel v Krajine Zázrakov? Dotknutý jej dušou čerpám z tejto múdrosti, do tohto priestoru náhodne nik nevkročí..

  • 18. jún 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 107x
  • 0
Vzdialené Svety

Marek Tocimák

Vzdialené Svety

Až nastane ticho a objíme ťa noc,

  • 20. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 113x
  • 0
reklama
Sila

Marek Tocimák

Sila

Vesmír plný dianí,

  • 6. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 196x
  • 0
Všetko čo ostalo sú Túžby

Marek Tocimák

Všetko čo ostalo sú Túžby

Deň za dňom,

  • 21. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 207x
  • 0
Nový Svet

Marek Tocimák

Nový Svet

Záblesk v okamihu. Nad horizontom vychádzajú hviezdy. Svetlá, ktoré sa stretli s mojím pohľadom. Cítim to. Oči sú zaliaté novými farbami. Obloha ma svoje vlastné tempo a nové znamenia. Plaví sa ľahko - všetko plynie.

  • 29. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 347x
  • 0
Silueta

Marek Tocimák

Silueta

Videná ako maják. Jej tieň dopadol k mojím nohám. Vánok strácajúci sa v mojom náruči. Ponáram sa. Nasledujem vodopád v hlbokom oceáne. Môžem tu nechať svoje stopy? Vlní sa a stráca v priestore. Cíti sa slobodná. Odhodlaná vyzvať ohyby.

  • 9. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 402x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu